Pilates torna Szandival

Mire, és kinek jó a pilates?

cropped-MG_1024-3.jpg A mai rohanó világban egyre nagyobb szükségük van az embereknek olyan mozgásformára, amely nemcsak formálja  a testalkatát, de a testedzés alatt teljesen kikapcsolja mentálisan is, kiemeli a mindennapok berögződéseiből. A pilates torna testileg és lelkileg is feltölt, a figyelmünket önmagunkra tereli.                       Mindenek előtt a… Tovább »

Bemutatkozom

szandi1fej  Könczöl Alexandra vagyok, Budapesten a  Body ‘n’ Soul Wellness Academy iskolánál szereztem pilates oktatói képesítésemet, idén, 2015-ben pedig Fittball/Softball pilates oktatóvá váltam. Ez a mozgásforma csak 14 éve jelent meg Magyarországon.Napjainkban egyre fontosabbá válik a test edzése, hiszen a gerincsérv és a belső szervi panaszok szinte már népbetegségnek számítanak. A pilates alapja a gerinctorna. Ezért nemcsak azok számára… Tovább »

II. Hölgyek Napja Aszódon – felhívás

hölgyek napjakeres Elérkezett a II. Hölgyek Napja esemény!   Tavaly szerveztem meg először a Hölgyek Napját Aszódon, és most elérkezett az idő a következőre! Tavaly a kezdeményezés szuper volt, sokan látogattátok meg az eseményt, érdeklődtetek, kiállítóink és előadóink pedig nagyon ügyesek voltak! Rajtunk a sor, hogy még érdekesebbé tegyük ezt a napot, ami rólunk, Hölgyekről szól korosztálytól… Tovább »

Augusztusi órarend

órarend Kedves Vendégeim/ leendő Vendégeim! Augusztusban is várlak Titeket pilates-re, ősztől pedig egy újdonság is vár majd rátok, de erről majd később számolok be! Mint láthatjátok, két hét kimarad az augusztusból, de a többi két és fél hétben aktívan tornázhatunk  a testünkért-lelkünkért! A kézműves- divattábor időpontjait is beleírtam, ahová sok szeretettel várjuk a fiatal lányokat tiszta,… Tovább »

Őszinte vallomások

portré Három éve vagyok pilates oktató és edző. Három év alatt sok mindent tanultam a testemről,  az óratartásokról és a fejlődési lehetőségekről.A vendégeim is sokat tanultak tőlem, és ami a legfontosabb, én is tanultam tőlük.  Egy nagyon csodálatos dolog, amikor a vendég és az oktató között kialakul a mély bizalom. Nem csak rendszeresen látogatja az órákat,… Tovább »

Nassolj sósat, egészségesen!

mezes_fahejas_csicseriborso Itt a nyár, és természetesen lángos, fagyi, sült krumpli a strandon, hamburger stb.. Hozzá tartozik a vízparthoz és a nyárhoz. Egyszer – egyszer belefér, mert ha megkívánjuk, fogyasszuk is el. Hiszen nem rendszerességről van szó, hanem egy-egy alkalomról. A probléma azzal van, ha túlságosan elszalad velünk a ló és  a mindennapjaink részét teszik ki ezek… Tovább »

ÓRAREND- JÚLIUS változások

órarend Kedves Vendégeim! Sok szeretettel várlak Titeket is pilates tornára hozzám nyáron is! Az előző évi tapasztalatok alapján a pénteki órákat áttettem szerdára, hiszen ha nyár, akkor jó idő, és hétvégi programok, amelyek a mozgás rovására mennek sokszor. Ezért hét elején és hét közepén várlak Titeket Aszódra! A gödöllői órák szünetelnek nyáron a Madách Imre Szakiskolában!… Tovább »

Nyissunk ,,cukrászdát” – gyerek a konyhában

Cocinar-ninos Sziasztok! Régen írtam már ötleteket diétához, vagy az egészségesebb életmódhoz, ha pontosítani szeretnék. Saját magam tapasztalom, hogy amikor végre eljön a jó idő, kedvem támad még több gyümölcsöt enni, jobban odafigyelni. Ez most sem volt másképp. Bár szinte állandóan sietek egész nap. és bevallom, sokszor kimarad egy- egy étkezés, ha az egyetemen dolgozok bent a műhelyben. Sajnos én… Tovább »

Miért válaszd a pilatest? – Problémák, amikről nem, vagy keveset beszélünk

8 Amikor sportot választunk, az esetek nagy részében a következők a céljaink: fogyás, formásodás, izmosítás. Vagyis túlsúllyal küzdünk, nem érezzük jól magunkat  a bőrünkben, ,,alaktalannak” látjuk magunkat. Ezzel párhuzamosan sokszor hallom, hogy a mozgás okozta mentális élmény is fontos. Tehát a felöltődés, a stressz leépítése, és az érzés, hogy ma tettünk valamit magunkért. Amikor  a pilatesről… Tovább »

4 kedvenc labdás gyakorlatom Nektek

kicsinetre Sziasztok! A soft ball-al végzett labdás gyakorlatok sokkal intenzívebbek. Bő egy hónapja, januárban kezdtük a labdás órákat, és eddig csak pozitív visszajelzéseket kaptam. Az elején nehéz, főként az egyensúly megtalálása miatt, de utána hamar érezni lehet a hatását.  Mivel jövő héten elutazom, hoztam nektek egy videót, négy kedvenc gyakorlatommal (bár mindet nagyon- nagyon szeretem).  A… Tovább »

Kezdő soft ball gyakorlatok – törzsizmok

IMG_5290 Sziasztok! A következőkben 4 db olyan soft ball labdás gyakorlatot mutatok be, amelyek:–  erősítik a mély, egyenes hasizmokat–  javítják a testtartást–  erősítik a váll- és a hát izmait–  erősítik a törzsizmokat, a comb hátsó izmait és a farizmokat Amire szükséged lesz:– polifoam szivacs– kényelmes ruházat– soft ball labda (22 cm-es vagy 26 cm-es) 1. gyakorlat:  Béka (alap)… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!